Prodloužená lhůta vrácení zboží až do 15.1.2025 platí na všechno zboží zakoupené od 1.12.2024.

Newborn nosítka Jožánek

Dostáváme dost otázek na naše nová novorozenecká Newborn nosítka.
Jedna otázka se hodně opakuje, a protože mám ve zvyku občas se víc rozepsat, rozhodla jsem se to shrnout:
  
⭐Proč jsou Vaše nosítka o tolik levnější než konkurence?
 
Tato otázka někdy v kontextu, v jakém je položena, evokuje až strach, že když je něco levné, nemůže to být tak dobré, a bude v tom nějaký háček. Protože pro děti chce přece člověk to nejlepší, jsou naše nosítka asi někdy vyřazena z uzšího výběru možná právě proto, že jsou "moc" levná. A co když je jediný důvod ten, že na nich nemáme takový zisk? :-)
To je samozřejmě hodně zjednodušené, tahle odpověď je trochu náročnější, protože každá firma má svou interní cenovou poliliku a svojí cenotvorbu závislou na mnoha faktorech.
Zjednodušeně se dá ale říci, že my všichni čeští výrobci pracujeme s velmi podobnými vstupními náklady (ceny materiálu a práce), takže prostor pro velké rozdíly ve výrobní ceně jako takové není.
Přesto každá firma je zvyklá pracovat s jinými maržemi, v závislosti na tom, jaké má režijní náklady, kolik investuje do marketingu, propagace, jak velké slevové akce chce v rámci marketingových aktivit mít možnost dělat atd.... Nebo jednoduše podle toho, jakou cenovou politiku si určila, "za kolik" to prostě chce dělat.
Hlavně tady ale funguje to, co ve všech jiných odvětvích. Známé výrobky (u nosítek to platí dvojnásob) se víc prodávají právě proto, že jsou víc známé. Maminky u tohoto zboží hodně dají na doporučení (a to je dobře), tím pádem známé zavedené zboží, na které je napříč internetem možné najít spoustu kladných recenzí, se víc prodává.
Velká poptávka vždy zvyšuje ceny výrobků, protože firma ví, že za tyto ceny prodá. To je u "značkového" zboží normální, že v průběhu času zdražuje až na úroveň, jakou jsou její zákazníci ochotní za její zboží dát, přičemž kapacita výroby je pořád ještě naplněna.
 
Tady se dostávám k tomu, proč naše nosítka příliš známá nejsou, ačkoli jejich výrobě, vzorování, testování, materiálům i výrobě jsme věnovali stejnou pozornost (a s tím související náklady), jako ostatní výrobci. Naše nosítka jsou také:
 
✅ kompletně vyrobena v České republice
✅ šátkovinu tkáme v české tkalcovně
Mimo to mají naše nosítka všechny vychytávky:
✅regulaci šíře sedu i výšky zádově opěrky
✅ramenní popruhy s oboustrannou regulací délky
✅kapucku s možností uchycení na ramenních popruzích
✅stahování za hlavičkou dítěte
✅chrániče ramenních popruhů (slintáčky) v ceně výrobku
✅kojící přezky
✅bezpečné, celosvětkově používané a uznáváne spony Duraflex
✅naprosto jednoduché, intuitivní nastavení, které zvládně i úpúlně začátečník
✅ jsou velmi lehká a skladná
✅jsou ušitá ze šátkoviny (= tkanina pevná v podélném a lehce pružná v příčném směru, která se běžně používá přo šití šátků na nošení dětí, protože je měkká a nejlépe se přizpůsobí dítěti)
 
Detail ergonomického nosítka vyrobeného kompletně v ČR
 
Máme totiž hodně různorodý sortiment, děláme pořád hodně novinek a máme opravdu rozsáhlé skladové zásoby a celkem velké výrobní kapacity. Organizace toho všeho je časově velmi náročná a jsme tak nějak navyklí to dělat ve velmi omezeném personálním obsazení, protože to ještě zvládáme a baví nás právě tyhle pestré, provozní činosti. :-)
A tím se dostávám k jádru pudla, a to že propagace a marketing celkově jsou u nás pořád trochu na chvostě a nevěnujeme patřičné úsilí propagaci jednotlivých segmentů. Osobní účast na výstavách a různých prezentacích je vzhledem k našim rodinným závazkům (4 děti) také zatím mimo naše možnosti a tak nějak vnímám, že při takových akcích by to naši osobní účast asi chtělo. Navíc s nosítky jsme začali relativně nedávno a ačkoli je v segmentu např. kojícího oblečení naše značkä velmi dobře známá, s nosítky si ji zatím nikdo moc nespojuje.
 
Rozhodli jsme se tedy nosítka nabízet za cenu, za jakou můžeme a máme na nich podobnou marži jako na jiných položkách našeho sortimentu. Nechtěli jsme uměle zvedat marži jen proto, že se nosítka obvykle prodávají dráž, protože i díky nižší  ceně doufáme, že se nosítka podaří snáz a rychleji dostat "mezi lidi", aby si pak svými vlastnostmi mohla získat také respekt dobře známých a dobře hodnocených nosítek.