Novinky v nabídce: STAVEBNICE

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky – nákupní a reklamační řád

Vítejte v internetovém obchodě www.jozanek.cz . Odesláním objednávky potvrzujete, že jste se seznámil/a s těmito obchodními podmínkami a souhlasíte s nimi. Provozovatel: Jana Gebauerová Havelková IČ: 76130037, DIČ: CZ8351152909 Sídlo: Osada Dukla 250, 415 01 Újezdeček Provozovna: Komenského 498/2, 417 31 Novosedlice (nejedná se o prodejnu – osobní odběr pouze po dohodě a platbě předem)

1. Nákupní řád

Zboží si můžete vyhledat podle kategorií nebo pomocí vyhledávacího pole. Po výběru požadované varianty klikněte na tlačítko „Do košíku“. Objednávku dokončíte vyplněním potřebných údajů a potvrzením volby „Souhlasím s obchodními podmínkami“. Odesláním objednávky a potvrzením těchto obchodních podmínek uzavírá kupující s prodávajícím závaznou kupní smlouvu ve smyslu § 2079 a následujících ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Po odeslání objednávky obdržíte rekapitulaci e-mailem.

2. Zrušení (storno) objednávky

Storno ze strany kupujícího

Kupující může objednávku stornovat do 15 minut od jejího odeslání e-mailem na adresu jozanek@jozanek.cz s předmětem zprávy STORNO. Pozdější zrušení objednávky je možné pouze po vzájemné dohodě, pokud zboží ještě nebylo odesláno.

Storno ze strany prodávajícího

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo není dostupné, došlo k zjevné chybě v ceně nebo popisu zboží, kupující neuhradil platbu v dohodnutém termínu (u objednávek s platbou předem). V případech, kdy byla objednávka již uhrazena a prodávající ji zruší z jakéhokoli důvodu na své straně, bude uhrazená částka neprodleně vrácena na účet kupujícího.

3. Platební podmínky

Ceny uvedené na e-shopu jsou konečné a smluvní. Kupující může zvolit z více způsobů platby (online karta, převod, dobírka). Při platbě předem na účet je nutné provést úhradu do 3 dnů od zaslání platebních údajů. Pokud platba nebude do 5 dnů připsána, objednávka bude automaticky stornována, není-li dohodnuto jinak.

4. Dodací podmínky a doprava

Veškeré zboží uvedené na e-shopu je skladem. Zásilky odesíláme obvykle následující pracovní den po přijetí objednávky nebo platby. Pokud dojde ke zpoždění odeslání, informujeme zákazníka nejpozději následující pracovní den.

Typ dopravy a její cenu si kupující volí v košíku při dokončení objednávky.

Pokud se objednávka nevejde do jednoho balíku, může se cena dopravy upravit – v takovém případě Vás předem kontaktujeme. Doprava zdarma platí vždy pouze na jeden balík.

Při převzetí zásilky prosíme o kontrolu obalu. Pokud je viditelně poškozen, sepište s dopravcem zápis o škodě a zásilku nepřebírejte.

5. Nepřevzatá zásilka

Nepřevzatý balíček není zrušená objednávka

Odesláním objednávky jste potvrdil/a souhlas s těmito obchodními podmínkami. Pokud si zásilku nepřevezmete, ač byla řádně odeslána, dochází k porušení povinnosti kupujícího dle § 2118 zákona č. 89/2012 Sb. V takovém případě má náš obchod nárok na náhradu nákladů: poštovné dle zvoleného dopravce, balné a administrativní poplatek 100 Kč vč. DPH za zpracování vratky. Tyto náklady budou vyúčtovány formou faktury zaslané na e-mail kupujícího.
(V případě neuhrazení této faktury s ní bude nakládáno jako s jakoukoli jinou, právně vymahatelnou pohledávkou.)

Neuhrazená faktura a vymáhání

Pokud nebude faktura uhrazena v termínu splatnosti, zašleme upomínku. Za zpracování upomínky účtujeme administrativní poplatek 100 Kč. V případě dalšího neuhrazení může být pohledávka předána nebo odprodána agentuře pro vymáhání pohledávek, což pro dlužníka může znamenat výrazné navýšení nákladů o poplatky za právní a inkasní služby.

6. Vrácení zboží

Zboží můžete vrátit do 14 dnů od doručení na adresu: JOŽÁNEK – Jana Gebauerová Havelková, Komenského 498/2, 417 31 Novosedlice. Náklady na vrácení hradí kupující. Pro snadné vrácení lze využít Zásilkovnu s kódem 91745708 (poplatek 70 Kč při vrácení z ČR, resp. 95,-Kč při vrácení ze SR ) bude odečten z vracené částky). Vrácené zboží musí být nepoškozené, nenošené, neprané a bez zápachu. Přiložte kopii dokladu o koupi nebo uveďte číslo faktury a číslo účtu pro vrácení peněz. Vrácení částky proběhne do 7 pracovních dnů od doručení zboží.

7. Reklamační řád

Záruka na spotřební zboží je 24 měsíců od převzetí. V případě vady zašlete reklamaci s popisem závady na adresu: JOŽÁNEK – Jana Gebauerová Havelková, Komenského 498/2, 417 31 Novosedlice. Oprávněná reklamace bude řešena opravou, výměnou zboží nebo vrácením ceny. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení, neodbornou manipulaci ani na škody způsobené nesprávným praním či údržbou. Po uplynutí 6 měsíců od koupě nese důkazní břemeno kupující. Pokud si nechá vypracovat posudek soudního znalce, může prodávající své rozhodnutí přehodnotit.

8. Ochrana osobních údajů

Vaše osobní údaje jsou zpracovávány výhradně pro účely plnění kupní smlouvy, fakturace a zákonných povinností dle GDPR. Údaje uchováváme maximálně po dobu 10 let a nepředáváme je třetím stranám, kromě dopravců pro doručení. Údaje nepoužíváme k marketingovým účelům (např. newslettery). Registrace na e-shopu slouží pouze pro Váš komfort při dalších nákupech.

9. Heureka – Ověřeno zákazníky

Vaši spokojenost s nákupem ověřujeme pomocí dotazníků programu Heureka – Ověřeno zákazníky. E-maily jsou zasílány na základě oprávněného zájmu dle § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. Odmítnout je můžete kdykoli pomocí odkazu v e-mailu.

10. Mimosoudní řešení sporů

Spotřebitel má právo na mimosoudní řešení sporů prostřednictvím České obchodní inspekce (ČOI), Štěpánská 44, 110 00 Praha 1, www.coi.cz . Lze využít i evropskou platformu ODR: ec.europa.eu/consumers/odr. Před zahájením mimosoudního řízení doporučujeme kontaktovat náš obchod a pokusit se o přímé vyřešení sporu.