Výměna - vrácení - reklamace zboží

Výměna, vrácení, reklamace?

Něco není tak, jak má být? Na všechno zboží zakoupené přes internet máte ze zákona lhůtu 14 dnů na vrácení zboží.

Vyměnit nebo vrátit je možné výhradně zboží nepoužité, tedy nenošené a neprané!!!

Reklamovat můžete zboží nošené, prané, do uplynutí záruční lhůty.

Zboží, které chcete vyměnit nebo vrátit, je možné vyzkoušet, ale ne nosit delší čas, než je nutný na vyzkoušení a v žádném případě se toto zboží nesmí prát. V případě vypraného nebo naopak zašpiněného zboží bohužel nelze uplatnit možnost výměny nebo vrácení.

Reklamovat je možné zboží i nošené a prané, u něhož se projevila výrobní nebo funkční vada, která není způsobena nevhodným použitím, ošetřováním, mechanickým poškozením nebo běžným opotřebením výrobku.

Jak nám zboží poslat?

1. možnost

Zboží můžete také poslat jakoukoli přepravní službou na adresu naší provozovny

Jožánek, Komenského 498/2, 417 31 Novosedlice

tel: 736 532 650, e-mail: jozanek@jozanek.cz

Zboží musí být doručeno v pracovní dny v naší provozní době (6-15hod).

2. možnost

Zpětná zásilka Zásilkovny (kód 91745708) 

Pro vrácení zboží je služba zpoplatněna: zásilka z ČR= 70,-Kč vč. DPH, zásilka ze Slovenska= 85,-Kč vč. DPH.

Pro výměnu zboží je zpětná zásilka zdarma.

Výměnu zboží za zboží v jiné hodnotě je třeba řešit jako vratku a novou objednávku.

Postup vrácení zásilky:

- Zboží zabalte. Můžete použít obal, ve kterém Vám přišlo zboží od nás. Pokud jsou na balíčku nějaké štítky, adresy- strhněte je nebo přeškrtejte. Na balíček nemusíte psát adresu.

- Balíček odneste na jakoukoli pobočku Zásilkovny a nahlašte kód 91745708 a svoje jméno. Přímo na pobočce si vezměte potvrzení o podání zásilky.

- Zpětná zásilka nám bude nejpozději do týdne doručena. Z vrácené platby Vám odečteme cenu služby (70,-Kč pro zásilku z ČR, 85,-Kč pro zásilku ze Slovenska).

Zboží posílejte výhradně spolu s vyplněným formulářem pro výměnu/vrácení/reklamaci, který přidáváme do každého balíčku a je ke stažení i pod textem na této stránce.

Kdy dostanete zpět svoje peníze nebo nové zboží?

Peníze za vrácené zboží posíláme obratem, nejpozději do týdne od přijetí zboží na sklad.

Nové zboží (výměnu) posíláme obvykle následující pracovní den od přijetí zboží na sklad.

Reklamace nebo opravy řešíme obratem, jak to situace na dílně dovoluje, nejpozději všask do týdne od přijetí zboží.

Pokud by Vám platba nebo zboží nepřišlo v uvedených lhůtách, kontaktujte nás prosím na e-mailu jozanek@jozanek.cz, ať můžeme zjistit, jestli se někde něco nepokazilo.

Vaše soukromí je pro nás nade vše
Náš e-shop ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Rozumím a pokračovatPodrobné nastavení