Výměna - vrácení - reklamace zboží

Výměna, vrácení, reklamace?

Něco není tak, jak má být? Na všechno zboží zakoupené přes internet máte ze zákona lhůtu 14 dnů na vrácení zboží.

 

Vyměnit nebo vrátit je možné výhradně zboží nepoužité, tedy nenošené a neprané!!!

Reklamovat můžete zboží nošené, prané, do uplynutí záruční lhůty.

Zboží, které chcete vyměnit nebo vrátit, je možné vyzkoušet, ale ne nosit delší čas, než je nutný na vyzkoušení a v žádném případě se toto zboží nesmí prát. V případě vypraného nebo naopak zašpiněného zboží bohužel nelze uplatnit možnost výměny nebo vrácení.

Reklamovat je možné zboží i nošené a prané, u něhož se projevila výrobní nebo funkční vada, která není způsobena nevhodným použitím, ošetřováním, mechanickým poškozením nebo běžným opotřebením výrobku.

 

Jak nám zboží poslat?

Pošlete nám zboží zpět třeba zpětnou zásilkou Zásilkovny. Tuto službu si u nás můžete objednat tady:

Zpětná zásilka Zásilkovny z ČR | Jožánek.cz (jozanek.cz)

Zpětná zásilka Zásilkovny ze Slovenska | Jožánek.cz (jozanek.cz)

Budete-li nám zboží posílat zpět (výměna/vrácení/reklamace) neposílejte nám jej prosím přes Zásilkovnu jinak než naší zpětnou zásilkou.

Zásilkovna nám jiné balíčky, než zpětné zásilky (ani ty s "doručením na adresu") nedoručuje v naší provozní době a nechává je rovnou na libovolných výdejních místech. Na výdejní místa si pro balíčky z provozních důvodů nejezdíme. Děkujeme za pochopení.

Zboží můžete také poslat jakoukoli jinou přepravní službou na adresi naší provozovny:

Jožánek, Komenského 498/2, 417 31 Novosedlice

tel: 736 532 650, e-mail: jozanek@jozanek.cz

Zboží posílejte výhradně spolu s vyplněným formulářem pro výměnu/vrácení/reklamaci, který přidáváme do každého balíčku a je ke stažení i pod textem na této stránce.

 

Kdy dostanete zpět svoje peníze nebo nové zboží?

Peníze za vrácené zboží posíláme obratem, nejpozději do týdne od přijetí zboží na sklad.

Nové zboží (výměnu) posíláme obvykle následující pracovní den od přijetí zboží na sklad.

Reklamace nebo opravy řešíme obratem, jak to situace na dílně dovoluje, nejpozději všask do týdne od přijetí zboží.

Pokud by Vám platba nebo zboží nepřišlo v uvedených lhůtách, kontaktujte nás prosím na e-mailu jozanek@jozanek.cz, ať můžeme zjistit, jestli se někde něco nepokazilo.

Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Rozumím