Výměna - vrácení - reklamace zboží

Prodloužená lhůta pro výměnu nebo vrácení nehodících se vánočních dárků je do 15.1.

Výměna, vrácení, reklamace?

Něco není tak, jak má být? Na všechno zboží zakoupené přes internet máte ze zákona lhůtu 14 dnů na vrácení zboží.

Poškozený balík NEPŘEBÍREJTE!!!

Kupující je povinen zkontrolovat při převzetí zásilky její obal a viditelně poškozenou zásilku rozhodně nepřebírat! V takovém případě je nutné sepsat přímo u řidiče/na výdejním místě zápis o škodě! V případě, že si kupující převezme viditelně poškozenou zásilku, aniž by sepsal zápis o škodě a obsah zásilky si před jejím převzetím zkontroloval, nemůže již zpětně uplatnit škodu.

Zboží- ihned po převzetí ZKONTROLUJTE

Po převzetí si zboží vyzkoušejte a zkontrolujte a případné vady uplatněte ještě před tím, než výrobek vyperete. Reklamace typu dírka, flek apod. po nošení/praní výrobku není možné uznat jako oprávněné. 

Vyměnit nebo vrátit je možné výhradně zboží nepoužité, tedy nenošené a neprané!!!

Zboží, které chcete vyměnit nebo vrátit, je možné vyzkoušet, ale ne nosit delší čas, než je nutný na vyzkoušení a v žádném případě se toto zboží nesmí prát. V případě vypraného nebo naopak zašpiněného zboží bohužel nelze uplatnit možnost výměny nebo vrácení.

Reklamovat můžete zboží nošené, prané, do uplynutí záruční lhůty.

Reklamovat je možné zboží i nošené a prané, u něhož se projevila výrobní nebo funkční vada, která není způsobena nevhodným použitím, ošetřováním, mechanickým poškozením nebo běžným opotřebením výrobku. 

Jak nám zboží poslat?

1. možnost = RYCHLEJŠÍ

Zboží můžete také poslat jakoukoli přepravní službou na adresu naší provozovny.

Jožánek, Komenského 498/2, 417 31 Novosedlice

tel: 736 532 650, e-mail: jozanek@jozanek.cz

Zboží musí být doručeno v pracovní dny v naší provozní době (6-14hod). Zásilky, které přepravci doručí mimo naši pracovní dobu a nechají někde na odběrných místech, nebudou převzaty. Jednu dobu nám toto dělala Zásilkovna- služba doručení na adresu, vozili balíky běžně okolo 19.hod, případně automaticky nechávali po výdejnách v širokém okolí. Proto, pokud k nám chcete poslat zboží Zásilkovnou, využijte prosím službu naší zpětné zásilky. Ty nám vozí v naší provozní době, když jezdí pro svoz a máte jistotu, že se Vám balík nevrátí.

2. možnost = DÉLE TRVAJÍCÍ DORUČENÍ (AŽ TÝDEN)

Zpětná zásilka Zásilkovny (kód 91745708)

Pro vrácení zboží je služba zpoplatněna: zásilka z ČR= 70,-Kč vč. DPH, zásilka ze Slovenska= 85,-Kč vč. DPH.

Pro výměnu zboží je zpětná zásilka zdarma. Bezplatná výměna je možná pouze za zboží ve stejné hodnotě. Pokud chcete vyměnit za zboží v jiné hodnotě, je potřeba řešit vratkou a novou objednávkou.

Pro reklamaci, nebude-li uznána jako oprávněná, je zpětná zásilka také zpoplatněna. Pokud nám pošlete zpětnou zásilkou zboží k reklamaci a reklamace nebude uznaná jako oprávněná, zašleme Vám údaje pro platbu dopravy a zboží Vám zašleme zpět po úhradě.

Postup vrácení zpětné zásilky:

- Zboží zabalte. Můžete použít obal, ve kterém Vám přišlo zboží od nás. Pokud jsou na balíčku nějaké štítky, adresy- strhněte je nebo přeškrtejte. Na balíček nemusíte psát adresu.

- Balíček odneste na jakoukoli pobočku Zásilkovny a nahlašte kód 91745708 a svoje jméno, vezměte a uschovejte si potvrzení o podání zásilky, které Vám dají.

- Zpětná zásilka nám bude cca do týdne doručena. Z vrácené platby Vám odečteme cenu služby (70,-Kč pro zásilku z ČR, 85,-Kč pro zásilku ze Slovenska).

Zboží posílejte výhradně spolu s vyplněným formulářem pro výměnu/vrácení/reklamaci, který přidáváme do každého balíčku a je ke stažení i pod textem na této stránce.

Kdy dostanete zpět svoje peníze nebo nové zboží?

Peníze za vrácené zboží posíláme obratem, nejpozději do týdne od přijetí zboží na sklad.

Nové zboží (výměnu) posíláme obvykle následující pracovní den od přijetí zboží na sklad.

Peníze vracíme způsobem, jakým nám přišly- tj. buď přes platební bránu (online platba) nebo převodem na účet, ze kterého nám platba za objednávku přišla. Pokud jste objednala zboží na dobírku, pošleme Vám peníze zpět na účet, nezapomeňte ho uvést ve formuláři.

Pokud by Vám platba nebo zboží nepřišlo v uvedených lhůtách, kontaktujte nás prosím na e-mailu jozanek@jozanek.cz, ať můžeme zjistit, jestli se někde něco nepokazilo.

Vaše soukromí je pro nás nade vše
Náš e-shop ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Rozumím a pokračovatPodrobné nastavení