Vrácení / reklamace zboží
Něco není tak, jak má být? Na všechno zboží zakoupené přes internet máte ze zákona lhůtu 14 dnů na vrácení zboží.
Poškozený balík NEPŘEBÍREJTE!!!
V případě viditelného poškození zásilky sepište přímo s řidičem/na výdejním místě zápis o škodě.
Zboží - ihned po převzetí ZKONTROLUJTE.
Ještě před tím, než jej hodíte do pračky. Reklamace typu dírka, flek apod. po nošení/praní výrobku není možné uznat jako oprávněné.
Vrátit je možné výhradně zboží nepoužité, tedy nenošené a neprané!!!
Zboží, které chcete vrátit, je možné vyzkoušet, ale ne nosit delší čas, než je nutný na vyzkoušení a v žádném případě se toto zboží nesmí prát.
V případě vypraného nebo naopak zašpiněného zboží bohužel nelze uplatnit možnost vrácení.
Výměna zboží není možná.
Pokud zboží chcete vyměnit, je potřeba vrátit původní objednávku a udělat si novou.
Reklamovat můžete zboží nošené, prané, do uplynutí záruční lhůty.
Reklamovat je možné zboží i nošené a prané, u něhož se projevila výrobní nebo funkční vada, která není způsobena nevhodným použitím, ošetřováním, mechanickým poškozením nebo běžným opotřebením výrobku.
Týká-li se reklamace rozbitého zipu, přečtěte si prosím nejdříve bližší informace v Nejčastějších dotazech.
Jak nám zboží poslat?
Zpětná zásilka Zásilkovny (kód 91745708) - DOPORUČUJEME, garance doručení
Pro vrácení zboží je služba zpoplatněna: zásilka z ČR= 70,-Kč vč. DPH, zásilka ze Slovenska= 85,-Kč vč. DPH.
Pro reklamaci, nebude-li uznána jako oprávněná, je zpětná zásilka také zpoplatněna. Pokud nám pošlete zpětnou zásilkou zboží k reklamaci a reklamace nebude uznaná jako oprávněná, zašleme Vám údaje pro platbu dopravy a zboží Vám zašleme zpět po úhradě.
Postup vrácení zpětné zásilky:
Zboží zabalte. Můžete použít obal, ve kterém Vám přišlo zboží od nás. Pokud jsou na balíčku nějaké štítky, adresy- strhněte je nebo přeškrtejte. Na balíček nemusíte psát adresu.
Balíček odneste na jakoukoli pobočku Zásilkovny a nahlašte kód 91745708 a svoje jméno, vezměte a uschovejte si potvrzení o podání zásilky, které Vám dají.
Zpětná zásilka nám bude cca do týdne doručena. Z vrácené platby Vám odečteme cenu služby (70,-Kč pro zásilku z ČR, 85,-Kč pro zásilku ze Slovenska).
Zboží posílejte výhradně spolu s vyplněným formulářem, který přidáváme do každého balíčku a je ke stažení i pod textem na této stránce.
Případně můžete poslat balíček jakoukoli jinou přepravní službou na adresu: Jana Gebauerová Havelková- Jožánek, Komenského 498/2, 417 31 Novosedlice.
Negarantujeme ale převzetí balíčku, pakliže by byl doručeno mimo naši provozní dobu (8-13hod).
Kdy dostanete zpět svoje peníze ?
Peníze za vrácené zboží posíláme obratem, nejpozději do týdne od přijetí zboží na sklad.
Peníze vracíme způsobem, jakým nám přišly- tj. buď přes platební bránu (online platba) nebo převodem na účet, ze kterého nám platba za objednávku přišla. Pokud jste objednala zboží na dobírku, pošleme Vám peníze zpět na účet, nezapomeňte ho uvést ve formuláři.
Pokud by Vám platba nepřišla v uvedených lhůtách, kontaktujte nás prosím na e-mailu jozanek@jozanek.cz, ať můžeme zjistit, jestli se někde něco nepokazilo.

100% česká značka Jožánek: Made in China? MY NE!
Proč se vlastně vyrábí textil v Asii, a to i mnohými, zdánlivě českými značkami? Sepsali jsme pro vás článek, jehož účelem není hodnotit, co je správně, ale vysvětli, co, jak a proč.